Bespaar tijd en ga voor overzicht

Categorie:
digitaal kantoor

Als zzp’er heb jij eigenlijk nooit genoeg uren in je dag. Het liefste investeer jij iedere minuut in jouw dienst of product. Dat is tenslotte waarom jij als zzp’er aan de slag ging. Helaas is de werkelijkheid wat anders. Wij weten dat het gemiddeld 30% efficiënter kan. Dat betekent dat je zo’n 2,5 uur per dag aan tijd overhoudt. Voor leuke dingen. Of meer werk.

De waan van de dag

Een mailbox die overstroomt. Documenten die over jouw hele computer rondzwerven. Een mappenstructuur die je zelf eigenlijk ook niet begrijpt. Wanneer iemand over de AVG begint, breekt het zweet je uit. En waar is nou die aantekening van die belangrijke klant heen? Het grootste deel van de dag besteed je kortom aan het zoeken en vinden van informatie.

Natuurlijk weet jij wel dat er alternatieven zijn voor deze rompslomp. Maar voor die keuze moet je ook weer tijd nemen. Gelukkig hebben wij dat al voor je gedaan.

Een digitaal kantoor

Wat jij nodig hebt is een digitaal kantoor. Zo werk jij makkelijker, efficiënter en sneller en houd jij tijd over in je dag. Switchen tussen mailbox, documenten en administratiesoftware is verleden tijd. In een dashboard vind jij al jouw systemen op één plek.

De voordelen op een rij:

  • Ontvang je mail op een adres waarin jouw bedrijfsnaam is verwerkt.
  • Alle documenten staan in dezelfde online omgeving. Jij hoeft dus nooit meer door al je mappen te zoeken.
  • Mails, documenten, facturen: je hebt nog jaren voldoende opslagcapaciteit om lekker door te werken.
  • Je deelt bestanden en planningen eenvoudig met anderen en behoudt zelf ownership.
  • Werk je onverwachts buitenshuis? Geen probleem! Met een online werkomgeving kun jij altijd en overal bij je bestanden.
  • Je werkt altijd in de laatste versie, want er is er maar eentje. Wat jij doet is dus nooit verspilde moeite of dubbel werk.
  • Kies je naast deze voordelen ook voor het eerder genoemde dashboard dan bespaar je hiermee gemiddeld 30% van je werkdag aan tijd. Je ziet in één overzicht al jouw applicaties en richt jouw cockpit in zoals jij fijn vindt.

Bespaar jezelf overstapstress

Overstappen kent voor jou alleen maar voordelen. Behalve het schakelen naar het nieuwe systeem zelf. Daarvan krijg jij al stress zodra je eraan denkt. Je hebt zelf niet zoveel verstand van IT-zaken en hebt al een geschiedenis met zakelijke mails en documenten die je graag bewaart. Nu zie je alweer een werkdag vervliegen om al die bedrijfsinformatie over te zetten.

Gelukkig is daar de hulp van een virtuele assistent. In plaats van een werkdag zwoegen, vraagt dit enkel een eenmalige investering van 50,- euro. Jouw personal assistant voor even neemt je computer tijdelijk over. Wanneer jij weer aan de beurt bent, staan al jouw documenten, offertes, facturen, algemene voorwaarden en andere belangrijke zaken perfect op hun plek en kun je direct verder met jouw werkdag.

De oplossingen van Docvisie

Met DocVisie heb jij een digitale werkplek waarmee je dagelijks tijd bespaart. Overstappen is appeltje-eitje met de personal assistent. En een klantenservice op eigen bodem is best prettig als je tegen dingen aanloopt. DocVisie is de aanbieder voor zzp’end Nederland.

Opmerkingen zijn gesloten.